Kırmızı Işıkta Beklerken Vitesi N’ye Almak Gerçekten Şanzımanı Koruyor mu?
Kırmızı Işıkta Beklerken Vitesi N’ye Almak Gerçekten Şanzımanı Koruyor mu? Otomatik vitesli araç kullanıcıları arasında yıllardır süregelen bir tartışma var: Kırmızı ışıkta veya trafikte beklerken vitesi D (Drive) konumunda mı bırakmak gerekir, yoksa N (Neutral) konumuna almak mı daha doğrudur? Bu konu özellikle otomatik şanzıman teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte daha karmaşık hale geldi. Çünkü günümüzde kullanılan […]



